tiistai 30. marraskuuta 2010

Behind the screen

Pääsen tekemään mun lempipuuhaani: Esittelyä (tehty ihan extemporee)!! =DD



nic: katkis
real name: Anni

age: 15
date of birth: 3.9.
sex: GIRL can't u see :D

koulutus: ei vieläkään peruskoulua käyty

colour of hair: red
natural colour: baby i'm blond!

Q: why u write in English even if it sucks?
A: no joskus mul naksahtaa ja haluun puhuu vaan enkkua. harjoittelua! :) et totaa... saattaa tulla vähän sekavaksi kun eka suomee ja sitten taas enkkua ja joskus molempia sekaisin. koitetaan pärjäillä!



muut harrastukset: sähly, ISKO, teatteri, skräppi, sit soittelen pianoa kun huvittaa jä tällee. =)

pukeutuminen: Haluun erottua joukosta, edes vähän! Niittivyö on aina must [siis ihQ], pillifarkut [totally IHQ] ja esim. cupcake cultin t-paita tai BMTH:n irtihakatut kädet bändipaita. =D Ei sitä osaa selittää.

Q: Why IHQ?
A: olen piilolissu. en. olen. EN.



Q: Mitä on nyt kiva kuvata?
A: puiden siluetteja sinistä taivasta vasten! mä voisin oikeesti kuvailla niitä koko ajan! :)

Q: Valokuvauksesta ammatti?
A: todellakin! tyhmä kysymys, mun mielestä kaikki valokuvausfriikit haluu tehä sitä työkseen. :O

Q: Kova yleistämään?
A: joo. c(:



[ei oo kovin uusia kuvia, ne on kadonneet jonnekin D:]
Choose:

suklaa - salmiakki
peitto - viltti
tv - tietokone
lisko - koira
kynä - paperi
spraymaali - tussi
maalata - skräpätä
juoksu - pituushyppy
autolla stadiin - bussilla stadiin
suomi - ulkomaat

special skills: mässäily X3

osaan soittaa: pianoa, rumpuja
en osaa: huuliharppua 8<

Joo tylsää myönnetään, mut nii mullakin oli. =,D
My pistures sucks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti