perjantai 18. helmikuuta 2011

Ongelmia ilon välissä


Se meinaa alko mulla nyt!! Hahaa, viikko lomaa ja urheilua ja ruokaa!
Aloitin loman jättimäisellä kupilla kaakaota johon olin lorauttanut hieman kermaa. :3 Se antaa ihanan täyteläisen maun. ♥

Mulla ei yhtään riittäisi kiinnostus tän blogin teknisten ongelmien selvittämiseen, etenkin kun ne on tulleet ihan tyhjästä eikä mulla ole aavistustakaan mistä ne johtuu. O_O Kommentointikaan ei kuulemma onnistu. >_______< FUUUCK. Niija mun työkalupalkit ei oo muuttunut miksikään, eli en saa niitä superkuvia. D: Kaikki mua vastaan kerrankin kun olisi aikaa lisätä kuvia! Eli blogini lukijat joutuvat nyt nauttimaan kommentointilukosta, yhä minikuvista sekä valittavasta bloggaajasta. :) Voiko tää riemukkaammaksi mennä?



Jos jollakulla ihanuudella on aavistuskaan miten tän sekasorron saa jälleen kerättyä yhdeksi lankakeräksi, niin yrittäkää jotenkin laittaa viestiä. 8<

Mut hei, millon teillä muilla on hiihtolomia?? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti