maanantai 20. joulukuuta 2010

Damn that boy can make me smile.

Mua ei huvita lisätä kuvia ja kirota tietokoneen hitautta, joten ihan tälleen täyttä höpötystä aikani kuluksi. :) Mähän voisin vaikka ettiä netistä kakkia kivoja vaatteita ja tehä oman joululahjalistani.... JOO! Siitä löytyi päivän ohjelma.

Ei sittenkään, listaan aineettomia lahjoja! :D Musta on tulossa joku ihmeen ekoilija-mikälie.













1. IHANIA UNIA
Rakastan mun superäklömakeita hattarauniani jossa ratsastan prinssin kanssa auringonlaskuun. :,D Ei mutkun oikeesti ne on niin ihania. Aamuun on aina kiva herätä (ellei iske todellisuusmasennus) ja illalla ihana mennä nukkumaan.















2. ISOJA LUMIHIUTALEITA
...jotka matelevat maata kohden mustista pilvistä.









3. OMAPERÄISIÄ KUVIA
Ilman kymmenen tunnin muokkauksia, kiitos. ♥

















4. PIPARIN TUOKSUA
Mulla on huoneessani kynttilä joka tuoksuu piparille, ja aina kun astuu mun huoneeseeni niin se tuoksu saa hymyilemään. Siitä saa hyvät joulufiilingit.












5. NAURUA
Kuivista jutuista saa parhaat naurut! Todistettu viimeksi seurakunnan joulujuhlassa joka vaan veny ja veny, mut kumminkin mun vatsalihakset tais kasvaa. :D








6. KUVAUSKAVERI!
Tätä tai häntä oon kaivannut jo pitkään! Joku jonka kanssa valokuvata ja sitten muokkailla niitä kuvia ja tätä rataa. :)



















7. MUISTOJA
Saavat hymyilemään piiiiitkään.




kuvat: we ♥ it

2 kommenttia: