perjantai 24. joulukuuta 2010

"PUKKI TULI!"



Mä myönnän heti et mun joulukalenteri feilas ja pahasti. :,D Mut se on pieni murhe se.

Me vietetään ihanaa, perinteistä sukujoulua mummolassa. ♥ Tulossa on täti, serkku perheineen (3 pientä lasta! ♥) ja mummo tietenkin. :3 Eno vaimoineen tulee huomenna.
Ja voi herran*************** ko meillä on lahjoja! Ja pelkästään vaan meidän perheellä! Toiset saa kyllä tuoda kaksin verroin enemmän! >D Olen ahne, mut hei, se on ihanaa avata ja jakaa niitä miljoonia paketteja!

Meille tulee muuten joulupukkikin. :)
Nyt mä odotan puurotarjoilua, vaihteeks ihan hirvee nälkä! Oon oppinut tykkäämään puurosta ja siitä ihmeen sekameteli hommasta. :D NOM NOM NOM.



BTW. Tänään ei kamera irtoo kädestä! Jatkoja odotellen. ;)

1 kommentti:

  1. Hyväää jouluu sulle! ♥ (: Toivottavasti sait kivoja lahjoja ;)

    VastaaPoista