torstai 13. tammikuuta 2011

Aforismeja

Aforismeja Tartu Hetkeen -kirjasta, jonka sain joululahjaksi serkulta. ♥ Ihana kirja, ja nuorille tarkoitettu.
Poimintoja ::


Ei savua ilman paahtoleipää.
~TUNTEMATON



Hiukan liikaa on juuri sopivasti minulle.
~JEAN COCTEAU



Monille täydellinen pidättäytyminen on helpompaa kuin kohtuus.
~AUGUSTINUS



Enemmän tällaista ja isommat lusikat!
~TUNTEMATON



Ikävä kyllä, hyvistä tavoista on helpompi luopua kuin pahoista.
~W. SOMERSET MAUGHAM



Syökää aamiaista niin kuin ette saisi päivällistä ja päivällistä niin kuin ette olisi saanut aamiaista.
~HERKKUSUIDEN ALMANAKKA



Vihaan ihmisiä, jotka eivät suhtaudu vakavasti aterioihinsa.
~OSCAR WILDE



Kun alat muistuttaa passikuvaasi, olet matkan tarpeessa.
~RALP H. WOODS



Matkustaminen - lääkettä melankoliaan.
~TUNTEMATON



Vain kesyt linnut haaveilevat. Villit lentävät.
~ELMER DIKTONIUS



Olin todella uneksinut siitä että kerran vielä pakenen Pariisiin, kävelen bulevardilla, istun kahviloissa, hymyilen ihmisille ja he hymyilevät minulle eikä kukaan löydä minua sieltä, ei isoäiti eivätkä opettajat eikä minun oma elämäni.
~EMIL TODE
ENKELTEN SIEMEN




Niille, jotka kyselevät matkojeni syytä, vastaan tavallisesti, että tiedän kyllä mitä pakenen, mutten tiedä mitä etsin.
~MICHEL DE MONTAIGNE



Elämä on toisaalla.
~TUNTEMATON



KUVAT: WE♥IT

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti