torstai 20. tammikuuta 2011

Kynäilyviikko, nro2 ja 3

Mä en saa revittyä niitä kirjotelmia sitten mistään. :D Joten päätin tehdä tän homman silleen, et etin 6 kivaa kuvaa ja niihin liittyen kirjotan jotain.
VAROITUS! Ne ovat kahdesssa minuutissa näpyteltyjä ja ihan randomeja. X_____X Häpeän jo valmiiksi. :|



Se on tonttuparista ihanaa
istua lumisilla portailla vaan
ja lusikoida höyryävää keittoaan
kun taivas ratkeaa
ja vain lisää lunta kinoksille tupruaa.



Mä leijun jossain
ehkä mä oon avaruudessa
ehkä mä oon ulkona ajasta ja paikasta
Tunteita lipuu ohitse
kaikki on liikkeessä
eikä mikään pysähdy
Elämä vain virtaa kaikkialla jatkumossa
ties monettako kertaa läpi alun ja lopun ja keskikohdan
Niin kuin mä,
enkä aio jäädä tähän.

2 kommenttia:

  1. Nättejä runoja mun mielestä 8)

    Aloin muuten miettimään tosta KiSKOn keikasta, että millä kameran asetuksilla sä oikee sitten kuvailit :D Meinaan ku mun on tarkotus mennä parin viikon pääst yhteen tapahtumaan, ja sieltä ois kiva napsii hyvälaatusii kuvia.

    VastaaPoista
  2. säädin pääasiassa vaan ISO-arvoa kun tajusin viimein miten se homma pelittää :D mul on normaaliarvo 400 joten nostin sen 600-800. suljinajan sain pidettyä yllättävän isona ja eikä ne kuvat paljoa kohisseetkaan. :) kameran näytöllä ne vaan ei ollut hyvännäkösiä.

    toivottavasti jotain apua, koitin olla pälättämättä turhia. :--9

    VastaaPoista