tiistai 25. tammikuuta 2011

BMTH:sta

Tällä hetkellä ajatuksissa: BMI, jääkaapissa odottava jogurtti, kesä, masentava talvi ja lauantain keikka!


Mä oon tainnut hehkuttaa tätä jo, mutta lauantaina se tapahtuu! Bring Me the Horizonin keikka!! OwO Juma kun mä oon odottanut tätä! Jostain lokakuu_ta asti?? :D
Sinne todellakin mennään Safkan ja Sarpen kas pomppiin, tai mä ainakin pompin koko keikan ja kolmet lämppärit. :D AAAAAAAAA tulee niin siistii.





Suunnitelmana huristella autolla stadiin ja takas saman päivän aikana. Mukavasti yli 800 kilsaa ajoa yhen keikan takia. Ö-Ö Ihan sama, rakastan istua autossa ja vilkutella ohi ajaville! Se on maailman parasta matkapuuhaa. :) JA MÄ PÄÄSEN STADIIN !!!!

Alle viikko keikkaan ja vasta nyt alan kuunteleen niiden uusinta levyä. ö_ö Mä oon surkee. Mut niin on niiden levykin, tää on ihan surkee edelliseen verrattuna. :( Liikaa toistoo ja liikaa tyhjää "tilaa". Sanotuksista silti tykkään.
mm. I am an ocean, I am the sea
There is a world inside of me
If we make it through the night, if we make it out alive
You say that you can save me
Don't hope to ever find me
And I'll say that you forgot.
Pray for the dead.

Joo masentavaa tekstiä mutkun noi koskettaa mua. Tulee viimevuosi mieleen ja tuntuu et jokanen kirjain kuvaa mua viekin ihan täysin. :oo






Suicide season oli niin paljon parempi. Nää on niin synkkiä kappaleita. 8< Toivottvasti ne soittais chelsea smilen ja diamond's aren't forever. ♥ Miun lempparit.

5 kommenttia:

  1. <3! 'if we make it out alive' < toi pätkä sopii niiin toho keikkaan :D ja btw, emmä oo mikää safka, not anymore :<

    VastaaPoista
  2. Hih, tervetuloa tänne rauhattomaan helsinkiin xD

    VastaaPoista
  3. kyllä sä oot, mä oon kasvanu siihen et sua voi sanoa safkaksi! D:

    nanako, mä en malta et pääsen sinne!! rakastan stadia ja sen ihmisiä. ♥

    VastaaPoista
  4. noku emmä tykkää! :<
    äite sano etten tuu huomen enkä pe kouluun =o mut keikalle tuun vaikka olisinki kipeen viel =) pakko, oottanukki monta kuukautta

    VastaaPoista