torstai 20. tammikuuta 2011

WoWW.

Oon viekin kipee ja laihtunut eilisestä melkein puoltoista kiloo. o-o Iha ihmeellistä ja järjetöntä mun mielestä.

Mut huomen pitää olla sen verran terve et pysyy pystyssä, on meinaan Nakkilan vierailu! ♥ Mä oon odottanut sitä koko vuoden! Ja nyt oon sitten kipeenä! Mä kyl raahaudun sinne vaik oisin kuolemansairas. :D
Nakkilassa mua kiehtoo se et sie voi opiskella media-assistentiksi. Se paska on vaan toisella paikkakunnalla eli pitäis muuttaa pois kotoo ja se on noista muista aivan ylivoimaista. ö__ö Miks meijän sit piti muuttaa paikkakunnalle jossa ei ole vaihtoehtoja?!
Huomenna nähään... mut mä ainakin haen sinne ja käyn pääsykokeessa!



Kuuntelen ihmeellistä musaa aina kipeenä. Toi kertsi on ihana. :D "One two three four uno dos treis quarto" tai jotai sinnepäin. :3


PS. Määritelmä sanalle motherfucker:: :D
An extremely undesirable person, even worse than a fucker.
Jopa pahempi kuin fucker! OMG! 8---D

6 kommenttia:

  1. ai säkin meinaat media assariks :) Ite opiskelen Paasikivi-Opistossa. sieltä meille kotiin on kans aika matkaa mut mikäs siinä kun tä opiskelu on niin kivaa :D Datausta ja valokuvausta, kannattaa ehdottomasti hakea media-assistentiks. meillä on kans mahdollisuudet asua tuolla Opistolla, mut ittellä hajois pää jos aina olis siellä :P

    VastaaPoista
  2. semmonen tarkoitus ois kun en jaksa enää istua kolmea vuotta pelkästään lukiossa ja muutenkin ala kiinnostaa. :)
    onko sie paljon teknisiä juttuja ja kaiken maailman johtojen ja mikrofonien kanssa sähläämistä? :o

    VastaaPoista
  3. no ei nyt ihan niin kamalaa mutta suunnilleen :D paljon koneella tekemistä, kuvan muokkausta yms. vähän ollaan mikrofoneilla tehty jotain tyyliin lyhyitä kuunnelmia ja tällästä. (Lisää ilmeisesti tulossa :3) Ja sit tietenkin paljon valokuvausta. Mut on meillä myös graafista-suunnittelua eli piirtämistä, maalaamista, jotain julisteiden, mainosten ja kutsujen suunnittelua. :P ei mitään ylitsepääsemättömän vaikeeta ku kaikki opetetaan.

    VastaaPoista
  4. vitsit ku kuulostaa ihanalta. OwO sä elät täyain mun unelmaani. :3

    VastaaPoista
  5. hah :D maybe you live like that too someday

    VastaaPoista