keskiviikko 19. tammikuuta 2011

Käsitöitä rivissä.

Esittelempä mun neulomisia ja työn alla olevia projekteja tylsyyden vuoks. ö-ö

Elikkäs 2xtumput. Raidalliset neuloin itelleni ja harmaat siskolle. Sitten mulla on vie samanlaiset raidalliset villasukat. :) Oon ton näkönen siks etten oo käynyt kolmeen päivään suihkussa, harjannut hiuksiani, meikannut ja koska oon vie kipee. :p





Tämä kulta on työn alla. Käytän kaikki jämälangat siihen että pääsee niistäkin viimein eroon. Tulee mukavan värikäs. :D Kun se on valmis ompelen siihen kiinni jonkun ison kuvion ja jotain tekstiä. ARRRRG siitä tulee ihana. :3 Ainut vaan että mun langat ei riitä, loppuu ihan varmasti puoleenväliin, tosta pitäs tulla about 170 cm pitkä. D:



Sitten muuta työn alla... mulla on kassi johon pitäis kanssa jotain kuviointia saada sekä paita joka tarttis samaa kunnostusta, se punainen meinaan.

Purr... voisin saada ne tässä päivällä tehtyä muttakun pitäis olla vie sen verran kipee ettei huomen tarttis mennä kouluun. o_o Mä en halua liikuntaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti