sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Lauantain lätkämatsi



Tuleepas multa nyt tekstiä. :D Eilen oltiin Porin Isomäellä katsomassa Ässät-Tappara matsii, ja *tattararaa* Ässät voitti! Mä olin meijän perheestä ainut joka kannusti niitä ja vaan siks, etten ois ollut samalla kannalla kuin ne. ö---ö' Sie olikin sitten 5000 muuta jotka kannatti Ässiä. :D En ollut ainutlaatuinen, nyyh.
Mut hyvä et olin niiden puolella sillä sain kolme kertaa nousta tuulettamaan!! Ottelu päättyi siis 3-0 Tapparan tuomiolliseen tappioon.

Heti kun huusin sie et "tapelkaa!!" niin ne kiltisti meni Tapparan maalin eteen tappeleen, joka ikinen. Arrrrr kun rakastan niiden tappeluja. ♥
Niija sitten Ässien pelaaja nro 14 Mäkilä, hoiii sillä on siisti heviletti ja se luisteli aina suu auki. >w<



Lisäksi oltiin vähän kaupungilla ja taas tuli ostettua koruja. ♥ Molemmat JC:tä, alennuksesta ja hintana 1,90 €.




Peace-innostus on tullut mulle Frendeistä. Oon kattonut liitä aivan liikaa, ja silti niitä on 4 jaksoa katsomatta boksista.

Muuten, mun piti saada tosta extemporee toiset korviksenreiät kun ne sai niin halvalla, ja tietty pikkusisko sai siinä samalla [joka on musta epäreilua! 8<]. Mulle siinä sitten alettiin laittaan reikiä mulle, mut ei se mennykään läpi ku oli jotai stn rustoo vastassa! D8 En saanut reikiä.
Sitten tulee sisko niin joo, kyllä sen korvien läpi saadaan korut tungettua!! Angstasin sitä sitten seuraavan tunnin.

Mut silti ihan epäreilua, aina mun kehossa on jotain vikaa. Aina mulla on näitä ongelmia joka paikassa ja siskolla ei koskaan mitään. Voi saatana jos saan sanoa. Tässä tulee oikeesti epätoivoiseksi. D8

2 kommenttia:

  1. Kiva toi peace koru (: Hassuu, mut mäkin oon innostunu frendeistä pari viikkoo sitte ihan älyttömästi xD Ostin niitte tuotantokausiiki, ja kolmosessa mennään (Y)

    Ääääh, tosi vammasta ku tollai kävi :/ Mut mitä jos hommaat rustokorun niiku sinne ylös korvaan? Ne on just hienoi! :D

    VastaaPoista
  2. Mulleki kelpais pari kautta lisää, mutta eihän täältä saa semmottia ostettua. :<
    Rustokorua mä oonkin unelmoinut, mutta kaveri sanoi että se sitten sattuu... :D Saa nähdä miten käy.

    VastaaPoista